Uitgelicht: Yvonne onze nieuwe commercieel manager

‘Ik voelde direct, dat het bij Breedweer niet alleen draait om de winst!’

Mijn naam is Yvonne Lokhoff en ik ben moeder van een inmiddels volwassen zoon.

Zaandam is mijn geboorteplaats en sinds 2020 ben ik neergestreken in het mooie Middenbeemster.

Hobby’s

Ik ben gek op struinen op (rommel)markten, vooral rond en in Amsterdam. Mooie “schatten” eruit pikken vind ik erg leuk. Of het nu gaat om aparte kledingstukken of unieke interieuraccessoires. 

Functie

Mijn functie is commercieel manager. Ik ben vanaf 15 februari 2021 fulltime in dienst. Mijn taak is om nieuwe klanten binnen te halen voor Breedweer via Europese Aanbestedingen. Dit doe ik ook door middel van de directe “old-skool” salesmethode; koude acquisitie en netwerken.

Loopbaan

Ik ben vroeg begonnen in de schoonmaakdienstverlening. Vanaf mijn 20e ben ik gestart als commercieel medewerkster bij een middelgroot regionaal schoonmaakbedrijf. Na zo’n 12 jaar in deze branche ben ik mijn eigen uitzendbureau in de Zaanstreek gestart. Dit bureau heb ik na 10 jaar verkocht. Daarna heb ik ongeveer 5 jaar voor mezelf gewerkt in een outlet kledinghandel op diverse locaties in de Zaanstreek en op jaarmarkten. Na een tijd in de detailhandel miste ik het zakelijke anticiperen binnen de dienstverlening. Ik wilde graag weer terug in een commerciële buitendienst functie. Die kans kreeg ik begin 2016 bij een bedrijf dat verkoopondersteuning aanbiedt.

Daar verkocht ik aan diverse bedrijven de inzet van ervaren callagents om koude acquisitie te plegen. Ik kwam destijds bij veel schoonmaakbedrijven over de vloer. Hierdoor kreeg ik toch weer feeling met deze tak van sport. Het bedrijf verhuisde eind 2018 naar Groningen, daarom besloot ik me op andere bedrijven te oriënteren. Recent heb ik in opnieuw in de uitzendbranche gewerkt, maar hier heb ik geen werkgeluk gevonden.

Breedweer

Ik zag de vacature van Breedweer op Indeed voorbijkomen en ik kreeg gelijk een warm gevoel bij de functieomschrijving. Ik heb vervolgens alles op alles gezet om mezelf goed kenbaar te maken met een uitgebreide sollicitatiebrief. Deze werd positief ontvangen en bovenal snel opgepakt door Jack. De volgende dag kreeg ik al een reactie en een verzoek tot kennismaking. “The rest is history”…

Sociaal

Ik voelde direct dat het bij Breedweer niet alleen draait om de winst,  maar dat het sociale beleid erop is gericht om het beste uit alle mensen te halen. Welke functie je ook bekleedt. Er wordt simpelweg geen onderscheid gemaakt. Iedereen is even belangrijk, dat spreekt mij aan. Ik wist niet zeker of ik weer terug wilde keren naar de schoonmaak, maar doordat de bedrijfsvoering van Breedweer gericht is op het maken van Impact, prikkelde het mijn nieuwsgierigheid.

Toekomst

Ik heb gemerkt, dat er wel het nodige is veranderd in de schoonmaak! Sustainable Development Goals, Social Enterprise, duurzaamheid en Impact maken. Het is fijn, dat deze items tegenwoordig worden meegenomen bij de beslissing met welk facilitair bedrijf ondernemers willen samenwerken. Te gek dat Breedweer zo’n voorloper is op deze gebieden! Ik wil graag organisaties overtuigen, dat Breedweer van maatschappelijk toegevoegde waarde is bij een samenwerking!

 

.